Mom_83 bende kaç gündür yaşıyorum yürürken aşırı ağrı yapıyor mesela ayağa kalkınca hemen üzerine basamıyorum ama benim kuyruk sokumum çıkık ondan diye düşündüm hep hiç doğum belirtisi olarak düşünmedim 35 haftalık olduk elhamdülillah 🤲🏻 siz böyle yazınca korktum yarın randevum var doktoruma bu durumu söylerim 🌸