Srnrcvs stres yapma canı sakın bu senden bebeğe de geçer bebeğin huzursuz olur ağlar dahada sen susmuyor doymuyor diye dahada stres yaparsın kahvengi kısmı tam vermeye çalış destekleyici kullan emzirirken emzirme yastığı yada normal yastık falan koy öyle hem bebeği daha rahat tutarsın hemde emzirmen daha kolay olur ilk bebeğimde 6 aylık olasiya kadar emzirme yastigiyla emzirdim göğüs ucu çıkartıcı kullan hiç emziremiyorsan sütünü sağ şırıngayla ver ilk aylar biraz sancılı geçiyor ama geçecek