oznursnmzz06 Öncesinde beyaz bı akıntı şeklinde geldi gece de kan olarak geldi ne yapmalıyım saat 9 da da hastane kontrolüm var acil gitmem gerekiyor mu yoksa bekleyim mi
Elsa57- oznursnmzz06 sancıların ve acilman başlayınca git suyunun gelmesini de bekle canım hemen olmaz doğum elle kontrol edebilirsen kontrol et kendini sağlıkla kavuş inş
Yaprakdokumuseverr oznursnmzz06 Nişandan günler sonra doğuran var. Su ya da sancı sıklığı olmadan gitmenize gerek yok. Zaten randevunuz da var.
oznursnmzz06 Teşekkür ederim bı an öyle görünce bebekte bişey olur mu diye tereddutte kaldım bakalım birazdan gideceğim hastaneye
Betustrkmn oznursnmzz06 kontrolüne git söyle doktoruna nişanın geldiğini zaten açıklık varmı diye bakarlar ona göre hareket edersiniz.