Kizaniminanasiyiim Kızlar 18+1 yalvarıyorum bana bi tavsiye verin aşırı vajinal kaşıntım var karbonat su,buz kompleksi ve sirke denedim ama 1 haftadır kaşımaktan yara edicem artık
Melos066 Kizaniminanasiyiim daha yeni 19. Haftama girdim 17. Haftamda beri bende de var akıntı ve kaşıntı çok fazla ama azaldı gibi biraz ilk baştaki gibi fazla deil artık bende çok şey uyguladım ama geçmiyor
sevaldqn1 Kizaniminanasiyiim enfeksiyon canım o yüzden doktora git fitil ilaç verir ayrı olarak iç çamaşırını utuleyerek giy bol su iç
zynpkrhsn1 Kizaniminanasiyiim mantar olmussun canim bende de var fitil ve krem verdi doktor mutlaka doktoruna danis benim hafifledi biraz
Handekubatlar Kizaniminanasiyiim merhaba bende 22. Haftadayım ve bende de şiddetli kaşıntı bar doktoruma danıştım sabah akşam travazol krem sürmemi ve sirkeli suya oturma banyosu yapmayı önerdi legenin içine banyo yaptığımız sicakliktaki suyu doldurup içine 3 bardak sirke koyup 1 ila 2 dk onun içine oturulmalı şeklinde
Mgto Bence doktora gitmelisin. Bende de olmuştu doktoruma söyledim Fitil ve krem veriyorlar hemen topluyor boşuna çekmişim bu kaşıntıyı diyorsun.