Kızlar doğuruyorum galiba 12 den beri sancım var ama 10 dk da bir bazen 5 dkya düşüyor bazen de 10 dkyı geçiyor ne zaman hastaneye gitmeliyim biraz önce tuvalette gittim akıntım hafif pembelesmis bir sıkıntı olur mu tam kan görene kadar hastaneye gitmek istemiyorum.