Humeyraa12 çok teşekkür ederim canım icimi rahatlattin inşallah en kısa zamanda ikimizin bebeğin dende geçer
Benim bebeğim 2 buçuk aylık yarın ilk kez kardiyoloji ye gideceğiz inşallah güzel haberler alırız bize çocuk doktorumuz hafifçe ufurum var dedi ve yaşadığımız şehirde çocuk kardiyoloji olmadığı için yarın başka şehire döktura gideceğiz siz de çocuk kardiyoloji ye gittiniz mi oradan mı anlıyoruz kapanıp kapanmadiğini