Zezgit sebebi hamilelik😁 çözümü doğum...😁 güldüğüme bakma ne kadar sinir bozucu olduğunu bilirim 39 hafta boyunca abartmıyorum kolilerle şeker ve sakız bitirdim ağzım asla boş kalamıyordu sürekli garip bi tat ya yemek istiyordum o tat gitsin diye yada bastırmak şeker veya sakızla.... öyleki sakızdan tiksinmişim artık görmek istemiyorum...doğumdan çıktım ...yqsak bitince ilk su içtim...ve dedimki...bu suysa ben 9 ay boyunca ne içmişim....Allah yardımcın olsun