Ceydakrtpe22 ayni sekilde benim de sol bacagim hatta dizim kolumdaki eklem yerlerime kadar agirir. Ama bacagimdaki agri cok daha siddetli oluyo her seferinde. Bundan 3 bucuk sene once kadar dizlerimden rahatsizlandim ödem kapti sanki oraya buraya carpmisim da morluklarim olmus gibi bolga bolge morluklar oldu sisti resmen 90 yasinda teyze gibi yuruyodum bastonla acile felan gittim 3 kere hic bisey yapmadilar uzman kardiyolojiye göründüm orasi da ramotolojiye yonlendirdi. Orasi da bazi testler felan yapti kan alindi 20 ye yakin tup rongen felan cekildi ayrica bu rahatsizligim esnasinda sol gozumde de kan yurumesi vardi doktorum iyice suphelenince emin olmaya basladik ki romatizmal hastalgim varmis. Yani romatizmanin 150 ye yakin cesidi varmis ama hangisi hala bilmiyorum sonrasinda nilah dugun evlilik derken kaldi oyle gidemedim bida da olmadi cok sukur. Doktorum romatizmal bi hastalik kesinlesti ama hangi cesidi oldugunu ogrenemdim kan vermistim bunun icin o da 15 gunde cikiyodu o sure zarfinda da nilahimiz vardi kurban bayrami girdi araya derken sonra dugun telasi baslamisti firsat olmadi. Bacagim agridiginda hep sol bacak agrir ayag bilegim dizim ayak parmaklarima kdar agrir hatta ben agrida kitlatmaya calsiirim hep cok kotu zor bi agri ne yoarsan yap cok zor geciyo. Mutlaka bi doktora gorun kuzum bununla ilgili hafife alincak bisey degil gercekten ben kucuklugumden beri hel eklem yerlerim agrirdi zaten 3 4 yasimda bile agriyan yerlerimi gosterirmisim ama aile de romatizmasi olan kimse olmadgi icin buyume caginda oldugum icin annem de oek ustunde durmamis bende sonradan agridigini idrak etmeye baslasam da normal saniyodum ki bu dizlerimden rahatsizlanana kadar. Cok sukur suan oyle bi rahatsizlik gecirmedim daha ama agri cok fena vuruyo aksamlari neden aksam onu da anlamis degilim. Ay uzun oldu aklin varsa doktora git kuzum bu romatizma genetik felan dinlemiyo bak ailem de yok deme olmasa bile sende cikabilir mutlaka görün doktora kesin sende cardir demiyorum ayni agri bende de oldugu icin belki sendede carsir diyorum o yuzden git bi gorun mutlaka