NewMomm1 suan beaulisin kini aldim mor olani ama acip baktigimda icinde resmen o siyah boya gibi seyden yok yani firca cok kuru gibi geldi sürdüğümde de hic iyi degildi hic begenmedim. Ama lorealin teleskopik olani efsane evet bi tik ilk basta cok islak oluyo ama kuruyunca efsane oluyo hele benim kirpiklerim zaten cok uzundur (masallah de) onu surunce arşa cikiyo😂😂