Bende 6+5 ken gittim yani Eylül sonu gibiydi sanırım bana 15 Aralık’ta tekrar gel diye kağıt yazdı o kadar.Ben hastaneye gittikçe kan tahlili veriyorum ki gittiğim doktor ona göre değerlendirme yapsın ama sağlık Ocagindan ne aradılar ne sordular.Aslinda ilk gittiğimde ilgiliydiler gibi gelmişti.Belki de gözden kaçmışımdır.