balbademim2024 ikibebeklianne_1 filmi çektirdikten 5 gün sonra gebe kaldım. Korumam gerektiğini söylemedi doktorum. Bende bilmiyordum. Çok şükür hiç sorun yok 😇 şu an 31 haftaya girdik sorunsuz gidiyor her şey.
ikibebeklianne_1 Bende iki hafta olacak bu ay da gebe kalmak için uğraştım ama hsg çekilen ay korunmak lazım diye yazmışlar çoğu kişi.Uyuyamiyorum o yüzden kafama takıldı
Gulsahkizilkan ikibebeklianne_1 Hayır hiç korunmadık gayet sağlıklı 36+5 oldu. 3 gün önce merdivenlerden düştüm maalesef sanırım doğumu tetikledi. 1 saat önce suyum geldi sancım yok şuan sabahı bekliyorum doktorum sabah görüşelim dedi bakalımm 🙄