Kızlar iyi geceler umarım uyumayan birileri vardır. Saat 22.00’da suyum geldi hastaneye geldim sadece 1 cm açılmam varmış. Bu saat oldu neredeyse 4 saat yani hala ne sancım var ne baska bir şey. Nstye bağladıklarında çok minik sancılar cıkıyor. Napmam lazım sancılarımın gelmesi için. Ebe yapacak bisey yok yat uyu sabaha kadar beklicez falan diyor.