MUSU21 Kizlar bu basligi gorunce hep bi tirsma gelirdi simdi de ben yazayim dedim 😀 Dogumum olacak korkuyorum ve hicccc hazir degilim benim icin dua edin bebegim uslu olsun saglikli olsun ve acisiz agrisiz bir dogum gecireyim🤲
Eflinlina MUSU21 inşallah herşey yolunda gitsin sağ sağlim kacuşun bebişinize 🙏 Rabbim yolunuzu güzelleştirsin kolaylaştırsın
MUSU21 Eflinlina amin amin amin 🥰 insallah hepimiz, tum annelere bebeklere mutlu bir omur nasip olsun
Kaaninannesi37 Öncelikle hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza alın inşallah bebeğiniz de uslu olur. Benim de 13 aylık oğlum var cumartesi günü ikinci doğuma gireceğim bana da dua edin lütfen 😔