Btldrcn Merhabalar kızlar ben 15 Kasım’da adet görmüştüm ama çok az oldu 2 hafta sonra tekrar kanamam oldu doktor ara kanamadır dedi normalde adetim çok düzenlidir bu ay adet tarihim yine 15 Aralık mı olur yoksa ara kanama tarihi mi olur bilginiz var mı ?
Btldrcn Smiley87 ara kanama mıydı canım benim 2.si de oldukça azdı kısa sürmüştü hatta şüphelendim acaba yerleşme kanaması mı diye