Şuan agrini unutturacak üzüntünu unutturcak bişey bul hemen kendine.Seni ne iyi hissettiriyorsa ya da kafanı en çok ne bosaltiyorsa.Birseyler izleyebilirsin, kitap okuyabilirsin sürükleyici bir roman belki seni alıp başka yere götürür.Diger arkadaşlarin da dediği gibi duş iyi gelecektir ağrını dindirmez belki ama oraya odaklandikca siddetlenebilir, herşeyi denediğin takdirde geçmezse doktor seçeneğini değerlendirirsin tekrar .Geçmis olsun lütfen hicbirsey için üzme kendini sen , seni üzen herşeyden daha değerlisin ♥️