Ruya17 Sat tarihinin olduğu haftama göre bebek 8+3 ancak bebeği gördük doktor 7+1 dedi benim gbi olanlar var mı birde en merak ettiğim şey bu aradaki fark kapanan var mı yani bebek kendini daha çok geliştirip 1hafta farkı kapatabilir mi mümkün müdür
Nil00 Benimde bir hafta geride geç döllenmeden dolayı doktorum tarihini değiştirecem dedi seninde öyle olur büyük ihtimalle, sen artık sat tarihine değil ultrason da çıkan tarihe göre ilerleyeceksin
Dalenkamader Bende de ilk doktorum öyle demişti.8+1 dim bana 7+3 falan demişti.İkinci ve son gittiğim kontrolde 10+6 olmama rağmen doktor 12 dedi 😅 Bende anlamadım.Ki sata göre 10+6 gerçekten
Merve_818181 Benimde öyle tam 8 de kalp atışını duydum ama ultrason da 7+3 yazıyordu geç döllenme dedi bidahaki randevu da sat değiştirecem dedi şuan 10+3 olduk
Cybele5 Merve_818181 Merve Hnm benim suan sata göre 6+6 ama usgde 5+6 gözüktü. Dr olumsuz konuştu kesenin içinde de henüz gelişim görmedim embriyonun dedi. Sizinki gibi sonradan benimki de arayı kapatabilir mi acaba çok canim sıkıldı yaygın bir şey bu anladığım kadarıyla dr neden o kadar olumsuz konuştu anlamadım
Merve_818181 Cybele5 moralinizi bozmayın geç döllenme olma ihtimalı var kalp atışını duyamama ihtimaliniz en geç 9 haftaya kadar yolu var bebek belki geç döllenmiş olabilir olumsuz konuşan bir doktorsa mutlaka başka doktora da gidin zaten hamilelik boyunca 2 doktora düzenli olarak gidin ben öyle yapıyorum bi özele bir devlete çünkü ikisinin söylediklerini karşılaştırıyorum çoğunlukla aynı söylüyorlar benim hala 1 hafta geriden geliyor sat değişmeyecek doğumu 1 hafta erkene çekeceğini söyledi yeni de.