Aslanannesi Kızlar benim göbek deliğim çok yumuşadı ve biraz karardı sizde de oldu mu ? 26. Haftadayım
Burcuk Aslanannesi şekil değiştirdi benimki .. arada şişiyor hatta .. göbek deliği önemli bi keresinde mantar gibi bi şey oldum 🙁 zor kurtardık. Krem sürmeyin duştan Sonra içini pamuklu çubukla kurutun e mi :/
Aslanannesi Burcuk Esraabrklu çizgi oluşumu normal diye biliyorum. Bende de var göbek deliğime kadar 😊
Esraabrklu Evet kararıyor benimde karardı ve linea nigra yani ortada çizgi oluştu herkeste varmı bilmiyorum ???
Esraabrklu humaninannesi61 evet benim erkek.benim çizgi göbekten yukarısına ve göbekten aşağısına kadar var.yani baştan sonra var çizgi
Esraabrklu humaninannesi61 kız bebeklere hamile olunca da oluyor. Bilmiyorum valla. Ben doktora sordum çizgiyi ilk çıktığında.o demişti normal hamilelikten sonra silinecek dedi.sende de cıktı mi çizgi ???
humaninannesi61 Esraabrklu Yok ben de çıkmadı. Kızım olacak benim. Evet kız annelerinde de çıkıyormuş ama daha çok erkek annelerindeymiş. Doğumdan sonra silinicek👍🏻
Esraabrklu humaninannesi61 34+1 🙂 bende ilk haftalarda çıktı sizde belkide hiç çıkmaz.cunku son haftalarınız artık