busrakyar Kızlar Salı doğumum olacak ama bugün ara ara ağrılarım oldu. Rahimde batmalar oldu. Geçen haftada nst de sancım çıktı ben hissetmiyordum. Ama bu sefer kasılmaları hissediyorum. Ne yapmalıyım hastaneye gitmeli miyim
bademafc busrakyar sakin olun dakikalarını takip edin eğer düzenli aralıklarla gelirse ve 5 dakikada bir olursa o zaman hastaneye gidin. Bu yaşadığınız yalancı doğum sancısı olabilir. Bi ılık duş alın bakalım iyi gelecek mi?