Ellove BuseAydinn yok direk suyum geldi hemen hastaneye gittik dogurdum🤭🤭🤭 evde kalsada hicbjrsey olmuyor hastanede hersey var hemen bebise hastane zibinlarindan giydirdiler zaten eşim kendine gelince gidip aldı🤭🤭🤭🤭🤭
BuseAydinn Ellove maşallah Allah sağlıklı güzel ömürler versin 🙏🏻🙏🏻 ben de artık gelse mi acaba bu sancılar bitse mi demeden edemiyorum 😅 doğru söylüyorsunuz her şey var artık ☺️☺️
Ellove Tns1925 yok alınmadi ilkten cok korktuk ama sonra saglikli oldugunu soyledi doktor. 2600 dogdu cok minikti🤭🤭
Guliz1 Ebem 32. Haftada hazır olması gerektiğini söyledi her ihtimale karşı bu hafta 32 oluyoruz ve yarın hazırlıcam eksiklerini de bavulun bu hafta tamamlarım tamamen heralde :)
Ellove BuseAydinn zamanında gelir insallah hemen gelmesin azicik buyusun kilo alsin icerde. Disarda kilo aldirmak daha zor cunku
BuseAydinn Ellove sanırım o yüzden doktor 36 yı tamamlamaya çalışıyor çünkü ilacım bugün bitti ve artık gelmek isterse doğacak dedi. Hayırlısı artık sağlıklı olsunlarda ☺️
Sareee39 elifiinci 37 de hazırladım ve bitirdim biraz geç ama oldu sonuçta şuan 38 de cumartesi doğum var kısmetse 🤰🐣
Bircicekanne elifiinci 31+3 bu hafta kıyafetler vs yıkanacak haftaya hazırlarım muhtemelen kıyafetler tamamlandıktan sonra bence gönlünüzden ne zaman geçiyorsa o zaman hazırlayın ben ufak ufak parça parça hergün bir parça koyarım muhtemelen
8mucizem8 elifiinci eşyaların da hazırsa hazırla koy köşeye ne zararı olucak bende o haftada öyle yaptım şimdi ağırlaştım dinleniyorum iyikide yapmışım valla
Mmnj Ellove 🤣🤣🤣 heycan hep bunlar inşallah biz unutmayız ya plnlı sezeryan ım o gün eşim valizi ceker gider inşallah