Ben ameliyattan 1 hafta sonra gittim kontrole böyle bastırma filan yapar mı acaba diye korkuyordum sezeryandan sonra yapıyorlar ya 😔 ultrasonla baktı sadece birde dikiş yerine bakılıyor dedikleri gibi sonra bir hafta sonra yine gittim aynı şekilde bakıldı dikişlerime filan bakmıştı şimdi 40. Doluyor tekrar gitmem gerekir mi acaba 🤔