BuseAydinn Yaso36 35+5 teyim hiç sıkıp denemedim, denenmemesi gerektiğini okumuştum. Kendiliğinden hiç gelmedi benim.
Gozdecaner Yaso36 24 haftalığım 20 haftadan beri geliyor oynamayın sıkmayın erken doğumu tetikler Allah korusun
Fatma1803 Benimde sıktırınca su geliyo artık hazırlanıyo vücut doğuma o yüzden gelmesi normal diye düşünüyorum 🥲
Sevde96 Yaso36 35+2 henüz hiçbir değişiklik yok göğüslerimde ne büyüme ne hassasiyet ne sıvı gelmesi. Merak ediyorum normal mi acaba genelde herkesten süt geldi diye duyuyorum
Yaso36 Genelde doğum yapınca gelir diye biliyorum o sarı olan bebeğe çok faydalıymış aşıdan daha etkiliymiş diye okudum