Merhabalar şuan 6+4 hamileyim doktora gittiğim de 5+6 haftalıktı karından kese de bebek de kalp atışı da gözüktü çok şükür 🙏🏻 ama kalp atışı yavaştı doktor haftaya daha net duyarız dedi ama ben korkuyorum bi sıkıntı çıkarsa diye 🙏🏻 başına böyle gelen var mı sonunda daha net duyan ?