Pelinna Hamişlerim ve Hamiş olmak isteyen kız kardeşlerim Haftamdayım 2 yaşında bir oğlum var ismi Kıvanç. Bir oğlum daha olacak ve isme bir türlü karar veremedik sizce Saygın mı? Kuzey mi ? Aslan mı? Aralarındayız. Yoksa başka bir isim ?? Siz ne önerirsiniz acil destek yardımınızı bekliyorum çok teşekkür ediyorum sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi ♥️
Ceylank58 Pelinna aslan isminde olan bir kaç kişi tanıyorum ve hepsi çok sakin ve mazlum oluyor 🥰saygın güzelmiş 🤗
Ceylank58 Pelinna şuan hamileyim çocuğumun cinsiyetini bilmiyorum ama oğlum olursa Ilgaz ve asil arasında kalmıştım 🥰
OguzMoms Pelinna Abimin ismi Saygın ve hayatımda tanidigim en dürüst ve yaşıtları arasında gerçekten çok sevilen birisi. Çocuğumun da karakteri abime benzesin çok isterim. Benim tercihim Saygın 🌸
Pelinna OguzMoms Abinize Allah uzun sağlıklı ömürler versin, bende anlam bakımından saygın ismini favori olarak aldım ama kime dediysem değişik diye karşılık aldım. Halbuki çok güzel bir isim bence de.
Dalenkamader Kuzey ya da Onur.Bu arada merak ettim Kıvanç Tatlıtuğ hayranı mısınız 😄 Kuzey, Aslan, Kıvanç..Kurt Seyit vardı mesela hatırladığım karakterlerinden biri de.Manifest falan mı yapmak istediniz acaba
Mmnj Pelinna direk alparslan koyardım 4.5 yaşında oğlum var ismini severk koyduk babası ile eymen efe olarak bir oğlum daha olsa idi alparslan derdim ama minik kızım olcak bende kızıma bulamadım 🥰
OguzMoms Pelinna Amiin hepimize inşallah 🌸 İlla o olsun diye demiyorum ama insanlar her bulduğunuz isme bı yorum yaparlar mutlaka en doğrusu sizin ver eşinizin kararı 🥰
Ceviz6550 Pelinna aslan bence saygın diye bı komşumuzun oğlu vardi hiç saygılı bir çocuk değildi herkese ana bacı küfür ederdi o geldi aklıma tabi bu aileden yetistirme tarzından geliyor ama aslan ve kuzey güzel bence Emir Enes Mert tavsiye olarak 🙂