Yasemindemirtas Diş ağrım beni öldürcek :( 20lik diş çıkarıyorum ;( yarına randevu aldım ama dayanamıyorum ;( ağlıyorum sürekli ;( Parol içtim şimdi bi tane bebegime zarar vermisim gibi geliyo ;( kızlar ne yapabilirim çözümünüz var mı cok kötüyüm 😢😢
Nur92 Yasemindemirtas bir de kaçıncı haftadasınız diş hekimleri kadın Doğum doktorunuzdan yazılı izin isteyip öyle tedavi yapacaktır büyük ihtimalle hamileliğin başında ve sonunda yapmıyorlar genellikle 2.trimestır döneminde uygun görülüyor
deletedmom734 Yasemindemirtas eczaneden anestol pomad al ağrıyan dişe ve diş etine minicik bir parça sür asla yutma... ağrın dinecek inş
Ummsuheyb Ben karanfil yağı sürüyordum bi sorun olur mu olmaz mi bilmiyorum ama yutmamaya calısıyordum yine de baska cagre bulamamıstım.
Yasemindemirtas Ummsuheyb çok kötüyüm ya yağı da bi kere , zararlı diye duymustum. Sanki bugün doktor kontrolüm vardı . Sancım cıktı bi kere 95 lere vurdu. Doktor dedi diş ağrısı normal dogumu tetikler. Yarına alabildim randevu ama ölcem agrıdan gözümü açamıyorm
Yasemindemirtas Smiley87 Nur92 doktorumda günde 2 tane parol içebilirsin günde dedi ama ne bilim Sanki bebege kötü bisey yapıyomusum gibi geliyo. Bide bugün doktorum dedi dis agrısı erken dogumu tetikler. 🙄 iyice tedirgin oldum
Yasemindemirtas Nur92 35 haftalıgım ;( bugün kadın dogumcum dedi dişçiye görün bi konus doktorla. Ama dayanılcak gibi değil etim iltihap yapmıs. Anlayamadıgım bi sekilde gem altı hem üstü ağrıyo . Oyuyolar sanki :(
Nur92 Yasemindemirtas valla canım benim de 20 lik dişim var bir de kanal tedavim var arada diş etlerim kanıyor ağrı yapıyor 37.haftamdayım dayanmaya çalışıyorum Doğumdan hemen sonra gidicem inşallah
momtobe8 İltihap yaptıysa zaten dişi çekemezler. Önce iltihapın kurutulması lazım, onun içinde antibiyotik kullanmak gerekiyor:( tabii hamileyken de antibiyotik kullanamazsınız heralde:( yapmazlar ama olurda iltihaplıyken çekelim fln derlerse sakın izin vermeyin. İltihaplı dişe müdahale edilince iltihap yayılıyor ve beyne kadar sıçrayabiliyor. Ben bu yüzden 15 gün hastanede yattım, serumla beslendim. Allah korusun. bebeğiniz için bir şekilde dayanmaya çalışın, inşallah doktorunuz alternatif bir çözüm üretebilir.