Nssakya Kızlar anneme 3. Evre yumurtalık kanseri teşhisi kondu etrafında bu durumda olan var mı varsa bilgi verir misiniz 😞
Ziynet_demirkan Benim 18 yaşında kuzenım yumurtalık kanserı oldu tek yumurtalığı alındı ama erken teşiş olduğu için tedavi gördü çok şükür atlattı çocuğu olmaz dediler 2 tane çocuğu oldu kıst de vardı onda