iremkayaaaa ben folik asite başlamak için doktora gittim yoksa 7. 8. Hafta olmadan asla gitmezdim çünkü boşuna gitmiş oluyorsun kese için gidiyorsun bebek için çağırıyor bebek için gidiyorsun kalp atışı için çağırıyor daha önce kayıplarımız olduğu için bu sefer bende pimpirikli davranmak istemedim ve bilerek geç gittim tek seferde hem bebeği hem de kalp atışını duydum çok şükür 🧿 sende sürekli gitmek istemiyorsan 7: hafta da gitmeni öneririm ama hemen gitmek istiyorsan da git folik asite başla zaten doktor ona göre sana 2 ya da 3 hafta sonra gel der