Ceren_oguz Doğuma çok az kaldı doktorumuz 38 de alicaz gibi duruyo dedi 36 +5 olucaz yarın korku çok fazla var sezeryan düşünüyorum 🙈
bdenerigokce batununannesi__ bende 38 oldum🥰🥰 normal doğumu beklemeye kArar verdim beklemesem haftaya alacaktık😂