Dlkyldz11 17+6 yım özele gidiyorum ayriyetten devlettede doktorum var özel doğum için şuan 30 bin dedi kararsız kaldım deneyimlerinizi yazarmısınız
Elffyns Dlkyldz11 canım bütçene uyuyorsa özel yani daha iyi ilgi görüyorsun doğum sonrası bile hemşire hizmeti v.s daha iyi oluyor ama devlette de doğum yapıp memnun kalan çok kişi var ben 24. Haftama kadar devlete gidip sonra özele geçtim arada çok fark var muayene saati süresi bile uzun özel de devlette daha kısa
Nurr_22_22 Dlkyldz11 cebine uyuyorsa tabi özel sana olan muamele iyi oluyor ilgi alaka ama her hatssne aynı değil kimisi devletten memnun kalıyor kimisi özeli begenmiyor
gokcetugumm Dlkyldz11 şu zamanda hiç okadar para verecek durumda değilim ilk kızım özelde oldu şartlar uygundu ama şuan devlete gidiyorum inşallah rabbim herkesi iyi ve hayırlı insanlarla karsilastirsin içinizde benide❤️
Nnoktaa Dlkyldz11 herkesin görüşü düşüncesi beklentisi farklıdır. Gebeliğimin başından beri devlet hastanesine gidiyorum. Bana göre özel hastaneye o kadar para vermek yerine o parayı evladımın geleceği için yatırım yapmak daha mantıklı. 🤗
Bahar6667 Dlkyldz11 özelden devlete geçtim bnde 17 gün oldu doğum yapalı çok memnun kaldım ben bir kaç arkadaşım benden önce doğum yapmıştı devlette onlar tavsiye etti 20 bin di özelde doğum sadece muanelere gittim özele
Tubatgn Dlkyldz11 Üniversite hastanesi tercih edebilrisiniz. Sadece özelde değil devlet hastanesinde de hizmet görüyorsunuz. Doğum sonrası 3 hemşire ilgilendi benimle her saat başı 😊
Minikperi Dlkyldz11 yalnız kalmaktan korkmuyorsanız devleti tercih edin. Ben çok yalnız kaldım hastaneye erken gittim falan ilk doğumum hoş değildi. Bir daha onu kaldıramam. Ama bu sorun olmaz diyorsanız devlette doğurmak daha mantıklı 🌸
Cgllay Dlkyldz11 maddi olarak zorlamayacaksa özel tabiki. Devlette insan yerıne koymuyolar bile. O kdar kötü davranıyolar ki. Yanı dogum icin 30 binin altında dogurabileceginiz özeller vardır ıllakı arastırmanızı öneririm.. devlette of pof cekerek muayane edıyolar. İnsan bisi sormaya cekınıyor. Hele dogum zamanı bir degil dokuz dogurtuyolar adama.
Zuleyhadere25 Dlkyldz11 hiç özele gitmedim bugune kadar hep devlet çok iyi bir doktorum var hep ona bakılıyorum dogumumu da devlette yaptım özel hastane gibiydi herkesin odası ayrı duş vs vardı ilgide güzeldi tek kalmadım annemi aldılar yanıma doğum anında bile su içirdiler öyle ☺️
hunilimom Dlkyldz11 bulunduğuz şehrin devlet hastanesi de önemli ben 2 doğum yaptım devlette çok memnundum tek sıkıntım muayene sürem kısaydı birde biraz bekliyorsun ama doktorum dan da hemsirelerden de ilgi alaka da çok güzeldi
Figen-7272 Ben simdiye kadar ozele.gittim kontrollere cok memnundum saglikli bir sekilde ilerledik.dogum icin devletin kadin dogum hastanesine gidicem zaten her sekilde dogum sancisini cekiyorsunuz .25/30 bin cok falza.geliyor dogum icin