Arkadaşlar bı hafta adetım geçikti ıdrar testı pozitif çıktı yarına randevu almıştım ama farklı şehırdeyım yolculuk yapıcam yarın bugünde khverengı akıntı gördüm düşük riski olbılır mı acaba bir kere düşük yapmıştım korkuyorum çok değil ama akıntı burda gitsemmi hastaneye yoksa 4 saat yolculuk yapıp randevuma gıdıcem bır fıkır verın bana lutfen