Duygusum ben hıcbısı almadım, salgın vs hala devam edıyor acıkcası hastanedeki ziyareti de oldum olası anlamıs degılımdır :) kendımde hastane ortamında saatler önce dogum yapmıs bir anneyi ziyaret etmeyı mantıklı bulmuyorum. Odaya doluşmak sacma ötesi gelıyor. Kadın rahat rahat emzirmek ister ne biliyim emzirme dısında dınlenmek ister orda gelene gidene odaklanamaz ki. Yanı bende ıstemıyorum ziyaret vs. Annem kız kardesım ve esım olcak yanımda yeterli.