Ne-var-be ben 5adet 0-3 kısa kol, 10adet 0-3 uzun kol düşünüyorum. Şubat doğum olacağı için alt üst takımların içine uzun kol iyi olur bebekler üşüyor. 5adet 3-6 ipli, 5adet 3-6 kolsuz, 5adet 3-6 kısa kol da düşünüyorum. Bu 3-6 olanlar ipli kolsuz kısa kol olacağı için beden olarak da uyar yaza da giyer. Yani 30tane çıt çıtlı badi alacağım kısmet olursa. Çünkü benim evim küçük kurutma makinem yok çamaşır asma alanım kısıtlı. O yüzden bol gerekli bana. Fikir olur belki.