Arkadaşlar birkaç gündür akıntım fazlalaşmaya başladı sarı rengine döndü ve çok fena kaşınıyor, ilk defa da yanmaya başladı. Doktor fitil verdi ama bi işe yaramadı. Travazol sürüyorum rahatlatmıyor bile. Ne yapacağımı şaşırdım bugün nioli yağı aldım çamaşırıma damlattım sanki hafif iyi geldi. Sonra yine eskisi gibi oldum ne yapacağımı bilemedim artık var mı çaresi oturamıyorum kaşıntıdan. Fikri olan var mı???