Cgllay nursanyildiz 2 yasa kadar yorgan battanıye yastık kullanımını önermiyorlar, ben sadece e bebekten düz kafa yastıgı aldım 🥰
neanladinyurdagull nursanyildiz e bebekden almıştım baby me markaydı sanırım zaten hepsi aynı işlevi görüyor uçuk fiyatlara gerek yok bence
ISILTAN nursanyildiz Hiç fikrim yok . Reflü yatağı almıştım ucuza sadece ilk zamanlar geceleri uyutmak için . Her zaman gerçekten işe yaradı . Şimdi yakında sığmayacak ne yapacağım hiç bilmiyorum dümdüz yatırmaya korkuyorum :)
ISILTAN nursanyildiz Evet gerçekten yaradı . Bebekler ilk zamanlar kusmaya mehilli oldukları için daha güvenli oluyor bence . eBebek mağazasından almıştım .
Cgllay https://ty.gl/aninuaamig Trendyolda böyle bisi buldum bunu alıcam sizlerde bi bakın isterseniz. Cok mantıklı geldı bana ınstagramda cok video gördüm bu sekilde uyumaları daha kolay oluyormus anne karnındakı gibi hissediyorlarmıs vs vs denıcez görücez bakalım 🌸
nursanyildiz Cgllay bunun yerine reflu yatağı daha mantıklı geldi ay ne zor ya ilk bebek olunca nasıl rahat olur diye düşünmekten yoruldum
Cgllay Busenazzzzzz 3 haftaya kadar nasipse dogumum olur o yuzden suan bisi diyemiyorum kullanıp memnun kalanların önerdıklerıne göre alıyorum herseyı almıyorum suan henuz kullanmadım.