Başından beri normal doğumdan korktuğum için kendimi sezeryana şartladım, iyi ki de öyle oldu herşey rüya gibiydi 🤍 6:30 da hastanedeydik, tahliller yapıldı nst bağlandı. Odamı seçtim🥰 8 gibi ameliyata girdik spinal yapıldı gram acı yok 🙏🏼 Herşey anlık o anın heyecanıyla hissetmedim bile. Belden aşağısı uyuşunca sonda takıldı hiç birşey hissetmedim 8:25 te meleğim dünyaya geldi 😍 8:45 te ben çıktım ameliyat sonrası titreme oldu baya, ilk kalkışta sadece karşıya bakarsan kalkışıda anlamıyorsun 🙈 beni en zorlayan şey damaryolu bulamamaları oldu. Serumdan kaynaklı 6 yerim delik deşik oldu. Onun haricinde bir rüyada gibiyim 7 günlük lohusadan sevgilerle ❤️