Birkaç gün önce akıntı vardı batikonla pansuman yaptım kurumustu enfeksiyon yoktu artık gelmiyodu akıntı bugün doktora gittik baya bastırdı dikisime basarak sikarak temizledi bugünden beri akıntı geliyor sarı kırmızı şekilde acaba bastırdığı için mi başına gelen var mı