Hlyyyy
Bende aynı şekil olacağım ama benim ilk doğum normal mi sezaryen mi belli değil. Şartlarınıza bağlı zorunlu sezaryen mi yani ilk doğumunuz mu devlet hastanesi olduğu için 41 e kadar bekleyip sonra sezaryen mecbur ise o şekilde alıyorlar diye biliyorum