Karan_ Merhaba 22+5′im iki gün önce aynısı benim de basıma geldi post açmıştım hatta, doktorum ped koy devam ederse acilden geliyorsun demişti ama çok şükür devam etmedi. Bu haftalarda tutulamayan idrar kaçağı vs olması normalmış akıntı gibi olurmus.