Neslihankrhmt Geç yumurtlama ile hamile kalan varmı ovulasyon testi ile 20. Günde yumurtlama gördüm ama ilişki olmadı sonraki dönemi bekliyorum,bu şekilde hamile kalan varmı sıkıntı oluyor mu acaba kızlar
Ebrusirin Neslihankrhmt ben doktor takibindeydim tek tüplü olduğum için.. 18 ya da 19. Gün yumurtam catladı değerlendirdik suan 5+6 hamileyim. Bir kaç gün önce keseyi gördük kalp atışını bekliyorum
Mavilisa Ebrusirin vay arkadaş pik günü mü değerlendirmek daha iyi yoksa çatlayınca mi? Kimisi yumurtlama oncesi daha iyi tutuyor falan diyor.kafalar karıştı iyice 😂
Ebrusirin Mavilisa hep takipte olduğum için 17. Gün heran catlayabilir demişti. O günden itibaren değerlendirdik. 19 gün de catlamıs yine değerlendirin 3 gün boyunca demişti
Heymomyy Neslihankrhmt o kadar beklemiyordum ki hiç ihtimal vermemiştim gebeliğimi öğrendikten sonra doktor kontrolünde belli oldu 2 hafta geriden ilerledi gebeliğim ancak ilerleyen zamanlarda haftasını tamamladı, gelişimsel bir sorun olmadı
Ebrusirin Neslihankrhmt keseyi 5+3 te gördük 5 mm idi. Beta değerine göre normal boyutlarda dedi. Ama geç döllenme ile ilgili bir şey demedi o gün zaten hangi gün catladıgını falan biliyor. Ben buradan takip ettiklerime göre geç döllenme diye düşünüyorum