Semus06 ben de Sertaç Hoca’da yaptırdım. Öncelikle tercihiniz bence yüksek riskli gebelik uzmanlarından yana olmalı. Sertaç Hoca muayeneye 10:00’ da başladı, 30 dk baktı 30 dk araverdi. Aralarda yürüyüş yapmamı, bir şeyler atıştırmamı istedi. Muayene bittiğinde saat 15:00’e geliyordu. Çok detaylı bilgi veriyor. Ben çok memnun kalmıştım