Sevilayyk Haftadayım doktor kontrolüm de bebeğin boynuna kordon dolanmış takip edelim sezaryen olabilir dedi moralim çok bozuldu ne hissettiğimi bilmiyorum 🤷♀️ böyle durumla karşılaşan oldu mu
Sinemarslann35 Sevilayyk merhaba bende dün doktor kontrolunden cıktım 35 hafta 3 gunluk gıttık ve bır kez dolandıgını soyledı takıp edelım hareketlerını bebegın dedı onumuzdekı hafta persembe gunune randevu verdı bana da ekstra bısey demedı malesef
arirangg Sevilayyk Kaç tur dolanmış? Benim beneğimin de 1 tur dolanmıştı. Doktorum “1 tur olduğu için hiçbir şey olmaz ama günde 3 litre su içip sol tarafına uzan sürekli, açılır.” Dedi. Doktorumun dediğini yaptım ve açılmıştı. Siz de bunu uygulayın
arirangg Sinemarslann35 Benim bebeğimin de 1 tur dolanmıştı. Doktorum “1 tur olduğu için hiçbir şey olmaz ama günde 3 litre su içip sol tarafına uzan sürekli, açılır.” Dedi. Doktorumun dediğini yaptım ve açılmıştı. Siz de bunu uygulayın
Sevilayyk Sinemarslann35 arirangg merhaba ilk buraya yazdığımda üç tur dolanmıştı bu hafta gittiğimizde iki tur dedi ama halâ normal doğum için riskli dedi 🤦♀️
Sevilayyk Esrac96 34 haftamda dedi şuan 36 haftadayım takip ediyoruz sürekli bakalım bu hafta ne diyecek doktor
D-tomrs Benimde kızımda iki tur kordon vardı sezeryan oldum sağlıkla doğdu da doğum şekli hiç önemli değil kendinizi normal doğum olarak sartlamayin tavsiyem hayırlısı ne ise o olsun hakkınızda ☘️