Geçmiş olsun öncelikle, 3 ay önce bende sağlıklı gebelik için her şey yokunda mı diyerek muayeneye gitmiştim. Kan alıp hormon değerleri normal mi kontrol ettiler daha sonra vajinal muayene ile yumurtalıklarda kis vs var mı boyutları ne durumda, rahim duvarı kalınlığı normal mi kontrol ettiler hiçbir sorun yoktu şükür folik başlamamı 2 ay kullanmadan denemenin sağlıklı olamayabileceğini söyledi , korkmayın asistanlar değilde uzman bir kadın doğum ve jinekoloji uzmanı doktor ile görüşürseniz her şey yolunda gider 🙏🏻🌸