Kızlar sırtımda isilik tarzı şeyler çıktı ilk sıcaktandır geçer dedim baya geçmedi pütür pütür minik kırmızı şeyler sonra yüzümede attı yanaklarımda çenemde alnımda acaba isilik değilde böyle hani hamilelikte lekelenir cildimiz ya bu da değişik versiyonu mu nasıl geçer doğurunca falan geçer mi başına gelen var mı ya rahatsız etmeye başladı doğumada 15gün falan var doğumdan sonra geçmezse cildiyeye giderim diye düşündüm