Iphone36 Sevgi2023 tam net belli olmuyor bende çok erken bir zamanda testi yapmıştım adetim 2-3 gun gectıkten sonra yaptım testi ilk önce varla yok gıbıydı test çizgisi 1 saat gectıkten sonra baya belli oluyordu bekleyin isterseniz biraz daha . Benım adetim 1 gün geçince ben hissettim hamile olduğumu kimse inanmıyordu ama hamile oldugumu biliyordum :) annelik içgüdüsü mü geliyor dersiniz artık bilemiyorum :)
noble1 Her ay günüm gelmeden erken gebelik testi yapan birisi olarak, negatifse hiç bi gram bi şey olmuyo bu testlerde. Gölge şeklinde bende gördüm bence var, yarın kan verin beklemeyin derim :)
Sevgi2023 noble1 Ben Kecen Ay yaptimda 1-2gun kaldi test hic biwey cikmamiwdi aynen bendede ayni bu testdi wimdi cikinca umitlendim🥺inwallah sevinirim bu Ay Allahim🙏🏻🥺Allah razi olsun cook tewekkur ederim❤️🙏🏻
Kadermiray Bende erken gebelikte bunlar çıkmıştı profilimde var ama ilk 5 dk çıkmadıysa dikkate alıp üzülmeyin ben çok üzüldüm çünkü umarım vardır Allah gönlünüze göre versin
Umay_merve0 Sevgi2023 Şuan aynı durumdayız gebelik var böyle gitmiştim bende dr sanki adet olacakmış gibi 2 haftalık dedi erken gebelik yaptığımız için erken sonuç alıyoruz en son adet tarihin ney
Sevgi2023 KuzeyinAnnesi10 canim Ben Türkiye de yawamiyirum maalesef😕yurtdiwindayim biraz daha bekleyib testi tekrarlayib sonra kan veriyim diyorum