Aminealeyna 10+1 haftalik hamileyim 3 gundur ara ara gelen karin ve bel agrim var geciyor ama tekrar şiddetli bir sekilde geliyor belimi sanki ikiye ayiriyorlar gibi bir agri normalmidir acaba
Azra8Engin Aminealeyna benim uykuda çok bel ağrım oluyor şimdi birde bacak krampı başladı 13+0 2 haftadır aşırı bel ağrım var ara ara kasıklarıma sanci giriyor normal dedi doktorum