Merhaba canım kadınlar🩷 17+3’deyim, dün gece ve bugün uzanırken karnımı yokladım biraz:) Sonra hafif bir damar atması gibi bir şey hissettim çok hafif pıt pıt gibi ☺️ Yani acaba kendi kalp atışım mı beni yanıltıyor, yoksa bebeği hissetmiş olabilir miyim? Şimdi uzandıkça elim hep karnımda, dakikalarca nefes almadan çıtımızı çıkarmadan bir işaret bekliyoruz 😅