Cgllay valla devlette doktor hariç sekreterinden temizlikçisine herkeste bir üstünlük bir tavırlar hele doktorunda öyleyse yandın yani bemde hepsine hadlerini bildiriyorum cimerden takip ediyorum şikayet ettiklerimi uzaklaştrma aldrmştm bir asistana o konuşma tarzlarınıda davranışlarınıda herkes deştirmek zorunda onlar tatlı dilli olmuyorsa bende olmuyorum valla kendilerine gelsinler biraz şiddetin her türlüsüne tabiki karşıyız ama insanı çileden çıkardıkları an olmuyo değil onlar kasap bizde etiz sanki sesimiz çıkmazsa ne güzel cıkarsa hopp oluyor…