Anlam ben her sabah kahve icmezsem üç gün basım ağrır . Bir hafta falan sütlü içmeye başlamıştım fakat basım agridi bir hafta hiç geçmedi çünkü normalde her gün icerdim. Anlamadım tabi ilk başta öyle çektim ağrıyı sonra kahve iç dedi annem bana migreni olduğu için doktor öyle soylemis bir içtim ne baş ağrısı kaldı ne bişey (sütsüz sade içtim) o günden beri mutlaka içerim Nescafe sabahları. Bazen de akşama doğru bir Türk kahvesi . Abartilmadigi sürece sorun yok üçüncü gebeligim hepsinde de içtim çok şükür bir sıkıntım olmadı. İcmeyip surekli düşünmek ve canının cekmesi daha kötü şuan sağlıklı ne varki