26 haftalık hamileyim. Bir dişim kırık yirmilik dişimde içten çürümüş. Parol dışında ağrı kesici içemiyorum. Jinekolojijı Doktorumla görüştüm yaptırabılırsın dedi ancak diş doktu ru 6 ayı geçtiğim için işlem yapamayacagını söyledi. Ağrıdan uyuyamıyorm 2 gündür. Benim gibi olup dişlerini yaptıran varmı acaba?