Tokatli mantar olmuşsun canım benim gebeligin basindan beri vardi surekli idrae tahlili veriyordum temiz diyordu devletteki doktor 2 ay once ozele basladim doktor alttan muayene etti mantar enfeksiyonu var dedi fitil ve krem verdi 3 gundur kullaniyorum biraz rahatladim vallahi keske bastan beri baksaydi mantar sadece alttan muayene ile anlasilir dedi bana tahlilde cikmazmis. Vajinani kuru tut sampuan dus jeli felan sürme ic camasirini sık degistir ama ben de bunlar ise yaramadi bazen cok yogun oluyordu beyaz parcalar dokuluyordu resmen 3 gundur iyiyim doktoruna mutlaka soyle yoksa mantar alttan muayenede aci ve yanma yapiyormus o yuzden cati muayenesi yapamadi doktorum canim yandi