Daisyy Hastane Gökalp bey adına ücret çıkardı demek daha doğru Gökalp bey bizi muhasebeyle görüşün diye yönlendirdi onlarda 3000 tl olarak belirtti. Eğer bir aksilik olur kan vermeleri gerekirse ünite başı 150 tl kan parası istediler. Oda süslemesi gibi ekstra istersem 5000 tl, epidural istersem +500 tl dediler. Yoksa Gökalp beyden o kadar çok memnunum ki İnan’ın sırf mecburiyetten arayışa girdim ve içim çok huzursuz 😟 Kolumda sadece bir bileziğim var bu gidişle onu satıp Gökalp beye devam edicem 😔